Teatre a l'ombra 2022

MiraT

10 juliol , 20:00 h

  • Duració: 45 minuts

Un home enfrontat a una gran balança al bell mig del Patí de L’Artesà. Una oportunitat per reflexionar sobre un mateix des de l’humor i amb música en directe.

Entrada

Espectacle a l'espai públic. Accés gratuït.

Idea, creació i interpretació Jordi Panareda / Circ Pànic

Direcció Piero Steiner & Stéphanie Coppé

Assessorament moviment Lali Ayguadé

Composició musical i interpretació Sasha Agranov i Pepe Arias

Gràfica Roberto Paparcone

Concepció, construcció d’escenografia Jordi Panareda

Amb el suport de: Festival Sismògraf (Olot), CCBW (Centre Culturel du Brabant Wallon-Belgique), La Vela de l'Estruch (Sabadell), La Mar de Circ (Vila Real) i Fira Tàrrega

MiraT

Circ Pànic

MiraT, un joc de mirades encreuades. D'ell cap a ell mateix, alhora introspectiva i d'obertura a l'altre. De tu cap a ell i d'ell cap a tu. Mirar-se, confrontar-se amb la pròpia solitud, prendre la decisió de fer aquest viatge personal i transcriure'l a la pista. MiraT, una invitació a mirar-se sense autocomplaença però també sense supèrbia, amb humor i frescor.

En una constant recerca de l'equilibri, tot oscil·lant, tot girant, tot ballant aquest viatge és tant físic com interior. És un mirar-se i també exposar-se a la mirada dels altres. Així es presenta Jordi Panareda en la seva nova creació en solitari, un artista que potser ja coneixereu de la seva obra El hombre que perdía los botones, amb la qual va començar el seu treball en solitari. Un espectacle que s’ha representat més de 200 vegades als principals teatres europeus. Amb aquest espectacle va fer un gir a la disciplina de la perxa xinesa, esdevenint pioner en el treball amb perxa horitzontal.

També us pot interessar...

Aula de creació

Aula (oberta) de creació #8 amb Marcos Morau i La Veronal

23 juliol , 20:00 h

Marcos Morau i La Veronal obren les portes del seu assaig, en el marc de l'Aula de Creació del Teatre L'Artesà

Presentació de temporada octubre 26 - gener 27

04 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a gener sortiran a la venda dimarts 6 d'octubre de 2026 a les 17h.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Comprar entrades