Maig en dansa 2019

La partida

12 maig , 18:00 h

  • Duració: 1 h 5 min

Últimes Localitats

Espectacle de dansa i futbol inspirat en la pel·lícula italiana 'El árbitro', de Paolo Zucca. Vero Cendoya planteja l’enfrontament entre dos mons antagònics, futbol i dansa.

Entrada

Preu: 15 €. Entrada anticipada: 10 € (fins dues hores abans de l'espectacle)

Direcció i coreografia: Vero Cendoya 

Direcció musical: Adele Madau 

Ballarines: Linn Johanson, Natalia d’Annunzzio, Tina Halford, Ariadna Peya, Laura Alcalà 

Futbolistes: Babou Cham, Adrian Nieto, Reynaldo Zerpa, Marc Soler, Greta Ruas 

Àrbitre: Jon López  

Músic: Adele Madau

Amb la col·laboració especial de Blanca Portillo 

Textos: Eduardo Galeano 

Disseny il·luminació: Sylvia Kuchinow

Vestuari: Kike Palma, Esther Muñoz, Viviane Calvitti i Myriam Ibáñez

Producció: Albert Baldomà

de Vero Cendoya

Sobre els valors socials i els límits entre l’esport i l’espectacle

Espectacle de dansa i futbol inspirat en la pel·lícula italiana El árbitro, de Paolo Zucca. Vero Cendoya planteja l’enfrontament entre dos mons antagònics, futbol i dansa. Aquesta peça ha rebut el premi Moritz al millor espectacle de la Fira de Tàrrega 2015 i el Premi de la Crítica 2015 i fou finalista als premis MAX. Les 5 ballarines d’aquest espectacle s’enfronten a futbolistes reals, creant una màgica coreografia molt física i al mateix temps delicada. La banda sonora està creada per la violinista i compositora Adele Madau.

PRÀCTIQUES ESCÈNIQUES RELACIONADES:

Al voltant d'aquest espectacle s'ha organitzat, dimecres 8 de maig, a les 19 hores, una taula rodona (Dona i esport, present i futur), oberta a tothom, a càrrec de Xavier Llorens, entrenador i coordinador de tot el futbol femení del FC Barcelona i Vero Cendoya, directora i coreògrafa de la peça. 

També tindran lloc uns tallers de teatre-dansa i música, on es treballaran diferents aspectes de l'univers futbolísitc  amb l'objectiu d'acabar participant en l'espectacle.

També us pot interessar...

Buleriando X

27 juny , 19:00 h

La Escuela de Flamenco Mavi Arias és una acadèmia de dansa de la ciutat que porta a terme durant l’any una acció sostinguda de formació i pràctica artística en el camp de la dansa

Festival Dance Summer 2026

28 juny , 11:00 h

L’AV Sant Cosme i Sant Damià és una entitat d’àmbit local que desenvolupa la seva activitat per a millorar la vida dels veïns i veïnes del barri de Sant Cosme. D’entre la seva activitat està la pràctica de la dansa

Plata

05 juliol , 20:00 h

Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.

Comprar entrades