Pràctiques escèniques

Taller creatiu: Veu i cos

23 maig , 18:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 3 h

Llista d’espera

Un taller creatiu a càrrec de Xenia Reguant partir del musical "Ladies Football Club" per experimentar amb la veu i el cos sobre els materials que construeixen aquesta obra.

Inscripció

Al taller poden assistir totes aquelles persones amb ganes i possibilitats de cantar i moure’s.

Inscripció gratuïta. A partir del 15 de maig, dins la secció "Pràctiques escèniques" del Teatre L'Artesà aquí.

Taller creatiu: Veu i cos

Per on es comença un procés teatral com Ladies Football Club? Per crear un equip sòlit, despertar la seva creativitat, sintonitzar i harmonitzar les virtuts de cada membre. Aquest taller creatiu és una invitació a treballar al voltant de dos dels moments més icònics de l’espectacle; un moment coreogràfic amb consignes d'Amaya Galeote i un moment vocal amb arranjaments de Joan Miquel Pérez i Ferran González, tots ells membres de l'equip artístic de l'obra. Jugarem i experimentarem amb un material molt flexible per apropar-nos a la obra de teatre dirigida per Sergio Peris-Mencheta.

El taller estarà a càrrec de Xenia Reguant. Formada en dansa, veu i interpretació, considerant l'escola de Juan Carlos Corazza la seva llar artística. Recentment està titulant-se en Estill Voice Training i després de 30 anys pujant als escenaris com actriu, ara comença a dirigir espectacles (ara mateix té Chakapum en cartellera al teatre Victòria de Barcelona, espectacle produït pel Terrat). És professora del cicle formatiu de tècniques d'actuació teatral i a més estudia humanitats i disseny gràfic a la UOC. 

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

19 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

La Moderna

Quotidian Records presenta Potaje

20 febrer , 20:00 h

“Potaje” és una manera de compartir els relats i imatges entrellaçades amb identitats i històries, elaborant un bon puchero musical amb tocs performatius i aromes d'oralitat.

Programació familiar

Tumbalafusta

23 febrer , 12:00 h

Una proposta de teatre familiar que combina el teatre de text, el teatre d’objectes i la música en un imaginatiu viatge on intèrprets i espectadors compartiran preguntes sobre com funciona el món.

Comprar entrades