Sorteig de la promoció d’habitatges de lloguer assequible de la Cooperativa Obrera de Viviendas

25 juny , 18:00 h
Dimecres 25 de juny a les 18h.

La Cooperativa Obrera de Viviendas, en col·laboració amb l’Ajuntament del Prat, durà a terme el sorteig públic de 101 habitatges de lloguer assequible , en el marc del projecte de promoció d’habitatge protegit i cooperatiu.

El proper 25 de juny es celebrarà el sorteig dels 101 habitatges de lloguer assequible impulsats per la Cooperativa Obrera de Viviendas i l’Ajuntament del Prat, en una promoció destinada a facilitar l’accés a l’habitatge a col·lectius diversos.

Podeu consultar les bases d'aquesta promoció en el següent enllaç.

Podreu seguir el sorteig en directe en Streaming. Properament facilitarem l'enllaç 

També us pot interessar...

Festival del Pilar de Jotes Aragoneses 2026

16 octubre , 19:30 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dramatis Club: Desitjos que maquinen/màquines que desitgen

19 octubre , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Comprar entrades