Programació familiar

Quo no Vadis

17 gener , 12:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 45 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un espectacle de clown en essència, a través d’una adaptació del clàssic” Marc Antoni i Cleòpatra”. Una comèdia delirant, amb diàlegs absurds i molt divertits.

Entrada

Preu: 6 €  Anticipada: 4,5 €

Entrades a la venda a partir de dimarts 1 de desembre, a les 17 h

Autors: Toni Albà, Pere Romagosa, Pere Casanovas 
Actors Sergi Casanovas, Pere Romagosa 
Direcció Toni Albà 
Escenografia Alfred Casas, La Pera Llimonera 
Construcció escenografia Pere Casanovas i Lliberat López 
Vestuari Dani Pitzk 
Fotografia Andreu Trias 
Attrezzo Lliberat López, Gemma Ibars 
Disseny Gràfic Andreu Trias 
Disseny il·luminació Toni Albà 
Producció La Pera Llimonera

Dos pintors, sorpresos per la presència de públic, després d’intentar desallotjar la sala, es veuen abocats a representar l’obra que està a punt d’estrenar-se. La història parla d’en Juli César, Emperador de Roma, que envia Marc Antoni, el seu millor Centurió, a les terres del Nord, on el druida “Orus Manis” li donarà un verí que farà perdre la memòria a Cleòpatra i així podrà conquerir Egipte

Aquest espectacle és clown en essència, a través d’una adaptació del clàssic” Marc Antoni i Cleòpatra”. Una comèdia delirant, amb diàlegs absurds i molt divertits. És una oportunitat per apropar els espectadors a la riquesa del llenguatge i les seves diverses interpretacions que  ompliran la sala de rialles.

Una història dins d’una altra història quan dos pintors es llencen a provar de fer d’actors. Una bogeria d’improvisacions a un ritme trepidant en el qual jugar amb les paraules i objectes  d’attrezzo  no et deixa indiferent.

La caiguda de l’Imperi Romà a l’abast de totes les edats.

Edat recomanada: a partir de 4 anys

També us pot interessar...

Vetllada de Nadal Esplai Sant Pere i Sant Pau

13 desembre , 17:30 h

L’Esplai Sant Pere i Sant Pau és un esplai vinculat a la parròquia de Sant Pere i Sant Pau, que treballa amb infants i jovent des del compromís i l’educació en el camp del lleure.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio

16 desembre , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Comprar entrades