Teatre a l'ombra 2023

Pol Batlle i Rita Payés

23 juliol , 20:00 h

  • Duració: 1 h

Tanquem la programació d'estiu al Pati de L'Artesà amb un concert que serà inoblidable: un duo de pura màgia per a un concert íntim.

Entrada

Concert a l'espai públic. Accés gratuït.

Pol Batlle i Rita Payés

En concert

Després de tancar la seva etapa amb el grup Ljubliana and the Seawolf, Pol Batlle presenta el seu primer àlbum “Salt Mortal” (autoeditat, 2022) en companyia de la seva parella, la cantant i trombonista, Rita Payés. Aquest nou treball, produït pel guardonat als Latin Grammys, Juan Berbín, és un viatge que costa oblidar. Amb un missatge de crítica inequívoc, el duo format pel Pol i la Rita és pura màgia, amb cançons que s’allunen del rock i avancen cap al pop, el folk, la copla o la cançó d’autor. Tot i la seva joventut, Rita Payés Roma té una àmplia carrera lligada al jazz, primer a la Sant Andreu Jazz Band i, més recentment, girant per Europa amb la seva mare Elisabeth Roma i amb C. Tangana.

Pura màgia. Una nova glopada enèrgica que et pot tombar d'una sola cançó. Uns músics amb altíssims dots per la interpretació que converteixen cada tema en un viatge d'aquells que costa oblidar. Una intimitat consumada, la màgia de l'hàbit i la poesia del gest.

 

 

També us pot interessar...

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Balladx IV: Tango queer, amb Ariadna Zaehnsdorf

19 desembre , 18:00 h

Com a activitat paral·lela al concert "Al sur del tango" de Martirio, tindrem una masterclass de tango a càrrec de Ariadna Zaehnsdorf.

Al sur del tango

19 desembre , 20:00 h

La cantant Martirio presenta la seva visió del tango argentí, fusionant les arrels d’una i altra banda de l’Atlàntic en un deliciós concert en format quartet.

Comprar entrades