Dijous Teatre

No m'oblideu mai

21 maig , 20:30 h

  • Idioma: Català i Castellà
  • Duració: 60 min

Últimes Localitats

El teatre Verbatim (teatre documental) ens apropa al tema tabú del suïcidi juvenil

Entrada

Preu: 12 € Anticipada: 8 €

Dramatúrgia i direcció Llàtzer Garcia

Recerca i documentació Elies Barberà, Llàtzer Garcia i Marta Montiel

Repartiment Elies Barberà i Marta Montiel, amb la col·laboració d’Edu Vásquez

Disseny tècnic Lluís Robirola

Agraïments a tots els testimonis que han fet possible aquesta obra. Als especialistes: Anna Calvet, Núria Martorell, Fina Trullàs, Helena Quesada, Jaume Funes i l’Associació DSAS. A Manuela Llorente, Marina Collado, Mario Rebugent, Èric Serrano i Anna de Palol

Una producció de Mithistòrima Produccions i Sala La Planeta

Amb el suport de l’ICEC, Ajuntament de Girona i Diputació de Girona

ACTIVITAT CANCEL·LADA

NO M'OBLIDEU MAI, d'Elies Barberà, Llàtzer Garcia i Marta Montiel a partir de testimonis reals

El suïcidi ha estat, al llarg de la història, una mort rebutjada i estigmatitzada. La paraula suïcidi continua sent un tabú en la nostra societat. I encara més quan es parla de suïcidi en joves i menors, malgrat que, a Espanya, el suïcidi és la primera causa de mort entre el jovent i que supera, fins i tot, els morts en accidents de trànsit.

No m’oblideu mai és una recerca que dona veu a les persones que coneixen de prop un tema tabú, a través del teatre Verbatim, que es basa en les paraules de testimonis reals.

Aquesta recerca i l’espectacle resultant volen mirar, escoltar i, potser, entendre aquests joves. Què impulsa una persona que té tota la vida al davant a matar-se?

Espectacle recomanat per Stalkers

També us pot interessar...

40è Festival Popular Andaluz

08 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Natural Order of Things

09 novembre , 18:00 h

GN|MC tornen a L’Artesà amb el seu espectacle tant premiat enguany, una reflexió sobre els fenòmens naturals com una necessitat de comprendre l’univers que ens envolta.

Dijous Teatre

L'A x L]: Perdón

13 novembre , 20:00 h

Cors, desitjos, dolor, fum, techno... amor i odi a la dansa en aquesta proposta d'una companyia que promou el moviment, l'humor i l'agitació social per a una programació molt especial de L'Artesà en col·laboració amb La Capsa.

Comprar entrades