Pràctiques escèniques

Masterclass de guitarra amb Raúl Cantizano

24 novembre , 19:30 h

Llista d’espera

Taller de guitarra flamenca preparada amb Raúl Cantizano

Zona de acuerdo

Taller de guitarra flamenca preparada

Aquest taller pretén comunicar i mostrar un ampli ventall de tècniques per a tocar la guitarra flamenca que queden fora del convencional.

Explica com preparar la guitarra amb una sèrie de modificacions usant objectes: ponts alternatius, ventiladors adaptats, aplicacions ressonants i dispositius electrònics, que generen nous universos tímbrics. Proposa una manera diferent de relacionar-se amb la música i l'instrument, des d'una actitud sense prejudici i lúdica, oferint tota una nova gamma de possibilitats expressives, i utilitzar la tecnologia com un element de hackeig creatiu dels cànons i maneres establertes per reconstruir l'imaginari de la guitarra, evidenciant el seu caràcter de pròtesi, i construir diferents pròtesis a la pròpia pròtesi que ja suposa qualsevol instrument per a un músic.

Aquestes tècniques sorgides de la recerca i l'estudi, però sobretot de la seva posada en pràctica en nombrosos concerts oferts al llarg de diversos anys, conformen la proposta escènica de Zona Acordonada; concert audiovisual de guitarra flamenca preparada, de Raúl Cantizano + Los Voluble i han quedat gravades en el disc ZonaAcordonada editat per la Castanya.

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades