Dijous Teatre

Las actrices siempre mienten

27 febrer , 20:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 1 h i 15 min

Últimes Localitats

Una recerca escènica de l'estereotip i els tòpics associats a l'univers de l'actriu

Entrada

Preu: 12 € Anticipada: 8 €

Idea i creació El Pollo Campero, comidas para llevar

Actrius Gloria March Chulvi i Cris Celada

Moviment escènic i assistència artística Amaranta Velarde

Disseny tècnic Sergio Roca

Vídeos Ignasi Rubio

Disseny gràfic Marta Martínez Rocha

Fotografia Victor Calero - Andrés Pino

Aquesta peça està cooproduïda per Antic Teatre, Graner, INAEM, Circuito de Salas de Teatro Alternativas, El Pollo Campero, comidas para llevar

Hi col·laboren: La Poderosa i Nun Art

LAS ACTRICES SIEMPRE MIENTEN, de la Cia. El Pollo campero, comidas para llevar

Las actrices siempre mienten és una recerca escènica que parteix de l'estereotip i els tòpics associats a l'univers de l'actriu (què sap fer una actriu pel fet de ser-ho?), per utilitzar-ho com a excusa, transcendir-ho i parlar dels temes que ens interessen com a creadores i com a persones (ofici, gènere, precarietat).

Tots els càstings, proves, cursos, tallers que hem fet al llarg de la nostra vida amb l'objectiu de ser actrius solvents no ens han servit per a això, cert és, però amb tot això hem construït aquesta peça de teatre contemporani per:

  • Reflexionar sobre el fet escènic i els elements teatrals convencionals.
  • Esgotar les possibilitats espacials de l'escena.
  • Privilegiar el text de creació pròpia elaborant textos de ficció a partir de pre-textos autobiogràfics.
  • Conjugar el llenguatge del cabaret amb els llenguatges escènics contemporanis (dansa, teatre, performance).

 

>>>>>>>>>> Descobreix aquí la Programació Expandida <<<<<<<<<<

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades