Festa Major 2019

La Cirquera: Koselig, de la Cia. Capicua

27 setembre , 23:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 50 min

Koselig: sensació de caliu que sorgeix al compartir petits plaers amb gent propera

Fitxa artística

Artistes Miguel García, Yolanda Gutiérrez, Rebeca Gutiérrez, Misa Oliva

Direcció Oscar Valsecchi

Disseny escenografia Companyia Capicua, Francisco Torrejón

Música original 

Composició i piano Víctor Morató  

Bateria Òscar Jorba

Contrabaix Miquel Galceran

Saxo i clarinet Lluc Marta 

Vestuari Mariana González, Paola Delbazo, Ana Vivero, Misa Oliva

Idea original, disseny llums i Producció Cia Capicua

El pas del temps ens canvia però hi ha coses que mai ho fan, com aquella sensació de caliu que sorgeix al compartir petits plaers amb gent propera. Això és Koselig.

Cinc personatges insòlits conviuen en un carruatge multifuncional, en què de la rutina se’n fa un joc, el caos pot esdevenir una quotidianitat extraordinària, els records es gronxen al trapezi, les il·lusions s’enfilen al mástil i les experiències s’enreden a la corda doble.

Escenes plenes de circ, teatre, humor i màgia en què es tracta de conviure i sobreviure, però sobretot es tracta de riure i viure.

Els tres espectacles de la Cirquera estan conduïts per l’actor, director i autor teatral Enric Ases, que treballa amb companyies tan diverses com La Fura dels Baus, Tricicle o Teatre de Guerrilla, entre d’altres.

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades