Festa Major 2019

La Cirquera: Koselig, de la Cia. Capicua

27 setembre , 23:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 50 min

Koselig: sensació de caliu que sorgeix al compartir petits plaers amb gent propera

Fitxa artística

Artistes Miguel García, Yolanda Gutiérrez, Rebeca Gutiérrez, Misa Oliva

Direcció Oscar Valsecchi

Disseny escenografia Companyia Capicua, Francisco Torrejón

Música original 

Composició i piano Víctor Morató  

Bateria Òscar Jorba

Contrabaix Miquel Galceran

Saxo i clarinet Lluc Marta 

Vestuari Mariana González, Paola Delbazo, Ana Vivero, Misa Oliva

Idea original, disseny llums i Producció Cia Capicua

El pas del temps ens canvia però hi ha coses que mai ho fan, com aquella sensació de caliu que sorgeix al compartir petits plaers amb gent propera. Això és Koselig.

Cinc personatges insòlits conviuen en un carruatge multifuncional, en què de la rutina se’n fa un joc, el caos pot esdevenir una quotidianitat extraordinària, els records es gronxen al trapezi, les il·lusions s’enfilen al mástil i les experiències s’enreden a la corda doble.

Escenes plenes de circ, teatre, humor i màgia en què es tracta de conviure i sobreviure, però sobretot es tracta de riure i viure.

Els tres espectacles de la Cirquera estan conduïts per l’actor, director i autor teatral Enric Ases, que treballa amb companyies tan diverses com La Fura dels Baus, Tricicle o Teatre de Guerrilla, entre d’altres.

També us pot interessar...

Festival XLV Aniversari Casa de Aragón

01 maig , 12:00 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer

Dramatis Club: Sobre Brecht

04 maig , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Una festa a Roma

10 maig , 18:00 h

Una comèdia commovedora sobre l’amor i el desig a l’anomenada “tercera edat”, quan la memòria es desfà com un castell de sorra. I sobre els que cuiden, tan bé com saben, els qui estimen.

Comprar entrades