La Cirquera: Áureo, de la Cia. UpArte

26 setembre , 20:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 40 min

Acrobàcies d'un alt nivell tècnic s'executen en un espai en el qual les relacions entre objectes i persones van ser calculades amb precisió i argument. Res és arbitrari

Director de tècnica acrobàtica Vitaliy Motuzka

Direcció Herminio Campillo

 Intèrprets Anjara Moreno, Gisela Segatti, Guimelh Amaro, Israel Bernabé, Jesús Fuentes, Rubén Martínez i Óscar Vilas

Disseny d’il·luminació i tècnic de llums Pedro A. Bermejo

Escenografia Miguel Manzano Olmos

Disseny de vestuari Pedro Lobo

Música original Javier Cano Rodriguez

Disseny gràfic Andrés Guerrero

Creació col·lectiva de la cia. UpArte

La companyia UpArte presenta el seu nou espectacle ple de bellesa, plasticitat, risc, emoció i impacte en una atmosfera governada per l’harmonia i la proporció.

Encara que ho sembli, a l’escena, res és arbitrari. Malgrat no tenir cap fil argumental, l’obra en convida a gaudir del que veus i trobar allò que et fa somriure.

També us pot interessar...

Dijous Teatre

Idiòfona

16 abril , 20:00 h

Un diàleg entre l’home i la matèria durant el qual es construeix una gran instal·lació sonora en l’espai públic amb la participació del públic. Una artesania escènica del moviment i de la manipulació d’objectes. Un treball col·laboratiu convertit en una mena de ritual ancestral.

Programació familiar

Loo

19 abril , 10:30 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Programació familiar

Loo

19 abril , 12:00 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Comprar entrades