INDISCIPLINATS

Indisciplinats: Andreh y Manuela + DALILA

16 novembre , 22:00 h

Últimes Localitats

Projecte de música electrònica experimental i poesia dels artistes andalusos Andrea Santalusía i The Gardener i rave hedonista amb el DJ Set de DALILA!

Entrada

Preu 5 €  + 0’50€ de despeses de gestió (a la venda a partir del 31 d'octubre)

Abonament Indisciplinats 10 €

Amb l'abonament Indisciplinats podràs gaudir de totes les propostes de pagament que tindran lloc al Teatre L'Artesà i La Capsa per un preu únic de 10€ i estar informat/da de totes les novetats d'aquestes i les altres activitats gratuïtes. Pots consultar tota la programació del festival a www.elprat.cat/indisciplinats

ANDREH Y MANUELA

Andreh y Manuela són els alter egos d'Andrea Santalusía i The Gardener, dos artistes andalusos de l'escena underground sevillana, amb recorreguts diferents, però mateixa idiosincràsia i bogeria, els camins dels quals es van creuar el 2019 i des d'aleshores treballen en sintonia en diferents projectes musicals.
Quan Andrea i Manuel seuen a crear junts fent alquímia sonora mentre recuperen memòria artística andalusa és quan transmuten a Andreh y Manuela. En aquest disc viatgen fins a l'Edat Mitja a l'Al-Andalus per a ressuscitar versos de poetes dels segles XI, XII i XIII.
Projecte de música electrònica experimental i poesia andalusa medieval que s'està coent des del 2020.

DALILA
Inspirat en el so del Regne Unit de principis dels anys 90, el projecte de DALILA és un bitllet directe al cor i l'esperit hedonista de les raves. És per això que els decorats de l'artista sevillana estan plens de descansos impossibles, emotius teclats i baixos contundents, que són la recepta perfecta per saltar, somriure, abraçar-se i assolir l'eufòria de la cultura de la festa lliure. DALILA transfereix aquest so a les seves pròpies obres, suavitzant els ritmes amb balades emocionals, com en el seu senzill "Cieguita" (ft. Tontimerweber) o en el seu primer treball "Tempestad". Escoltant-los, podem comprovar fàcilment que plorar a la pista de ball també és bonic.

 

Aquesta acció forma part d’Indisciplinats, un festival de propostes escèniques, visuals, performatives i comunitàries que ocuparan els centres cívics de la ciutat, l’Escola d’Arts Visuals del Prat, el Centre d’Art Torre Muntadas, L’Artesà i La Capsa del 13 al 17 de novembre per gaudir de la creació artística contemporània.

També us pot interessar...

Ai! La misèria ens farà feliços

22 febrer , 18:00 h

Pere Arquillué, Joan Carreras, Daniela Brown i Laura Conejero en una comèdia filosòfica amb actors, robots i unes peces de Calderón de la Barca pel mig, sobre el futur de la humanitat, cada vegada més deshumanitzada.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

24 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Cau

26 febrer , 20:00 h

Espectacle amb una escenografia immersiva impactant que, a través del llenguatge corporal i el teatre visual, contraposa el món lliure de la infantesa amb la pèrdua de valors i creences del món adult.

Comprar entrades