Hoy no me puedo levantar

03 juliol , 17:30 h

  • Duració: 90 minuts

Festival de Final de curs de La Beat Urban

Festival Fi de curs La Beat Urban

A la dècada dels 89, Espanya va deixar de ser un país en blanc i negre per esdevenir un país en color. Va ser l'època dels somnis.

Però HOY NO ME PUEDO LEVANTAR no és un viatge en el temps, és un viatge per les emocions, és el musical dels 80.

Coreografia i direcció Berto Bárez

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades