Farsa (Género imposible)

01 abril , 20:00 h

  • Idioma: Català i castellà
  • Duració: 2 h
    • Serveis:

Últimes Localitats

Sílvia Pérez Cruz ofereix un concert especial en la que és una proposta singular per a L'Artesà. La cantant presenta el seu últim treball després d'una llarga residència al teatre, en un regal únic de retorn a la ciutat.

Entrada

Preu 20,5 € (Proposta Singular)

(despeses de gestió incloses)

 

Veu Sílvia Pérez Cruz

Piano i teclats Marco Mezquida

Percussió Aleix Tobias

Guitarres Publio Delgado, Alfred Artigas

Contrabaix Bori Albero

Violí Carlos Montfort

Farsa (Género imposible)

Sílvia Pérez Cruz amb la Farsa Circus Band

Farsa (género imposible) és el nom del nou treball discogràfic de Sílvia Pérez Cruz. Normalment alterna discos de composicions pròpies amb uns altres en els que com ella mateixa descriu “tracto de crear des de la interpretació”, versionant cançons d'altres artistes. Farsa (género imposible) és un àlbum del primer tipus, principalment integrat per noves composicions de Sílvia creades en diàleg amb altres disciplines artístiques com el teatre, la dansa, el cinema, la poesia o la pintura. Es va enregistrar durant 2019 i 2020, i respon a la inquietud de Sílvia en relació a la dualitat del que es mostra i el que realment som, per com sobreviu la fragilitat de l'interior, de l'íntim, en aquests temps en els quals la superfície és tan arrasadora, en els quals el que es veu es pot arribar a confondre amb el que s'escolta.

La Farsa Circus Band està formada per grandiosos músics de la seva generació amb els quals Sílvia es retroba després de molts anys i camins propis de recerca i amor a la música.

També us pot interessar...

Memorias de Adriano

18 gener , 18:00 h

Lluís Homar encarna l’emperador romà Adriano imaginat per Marguerite Yourcenar en el seu famós text, un mandatari tan savi i magnífic com a cec i contradictori.

Programació familiar

ONA

25 gener , 10:30 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Programació familiar

ONA

25 gener , 12:00 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Comprar entrades