Pràctiques escèniques

El desenterrador

08 novembre , 18:00 h

  • Idioma: Català i castellà
  • Duració: 2 h

Laboratori d'experimentació a càrrec de la companyia Societat Doctor Alonso

Laboratori d’experimentació  a càrrec de la companyia Societat Doctor Alonso. Procés de recerca que posa la mirada en la paraula, la seva corpologia i la seva relació amb el cos i l’acció. Com el nom indica, és una eina que serveix per desenterrar paraules en sentit real i figurat. Treballa amb paraules en desús, paraules el significat de les quals ha canviat, paraules referides al sistema ètic i moral, i paraules tabú.

Aquesta sessió es treballarà exclusivament amb dones, intentant desenterrar amb mirada femenina  les claus que ens permetin aprofundir en els significats de les paraules.

Programació expandida de Y los huesos hablaron,  espectacle que es podrà veure el 14 de novembre, a les 20:30 h, dins el cicle Dijous Teatre. Teatre L'Artesà - Sala Gran

També us pot interessar...

Balladx VI amb Electroverdiales

19 juliol , 18:00 h

Res millor que ballar totes juntes a la Sala Gran de L’Artesà, per escalfar els cossos just abans de la festa que muntaran al pati aquest grup d’electrònica i flamenc, vinguts directament des de Màlaga!

Electroverdiales

19 juliol , 20:00 h

Una trobada transdisciplinària sonora i visual, una fusió entre el flamenc i l'electrònica, una mescla de dos mons expressius. ELECTROVERDIALES és la unió de l'ancestral i el més avançat, amb un llenguatge artístic revolucionari.

Aula de creació

Aula (oberta) de creació #8 amb Marcos Morau i La Veronal

23 juliol , 20:00 h

Marcos Morau i La Veronal obren les portes del seu assaig, en el marc de l'Aula de Creació del Teatre L'Artesà

Comprar entrades