Programació Expandida

Artefactes escènics amb Escarlata Circus

17 gener , 19:00 h

  • Duració: 1 h

Presentació del treball dels alumnes de L'Escola d'Arts en Viu amb la companyia Escarlata Circus.

L’Artesà impulsa assignatures relacionades amb la creació dins L’Escola d’Arts En Viu.

La companyia Escarlata Circus ha estat l’encarregada durant el primer trimestre d’obrir imaginaris creatius als alumnes de L’Escola que ara presentaran el seu treball.

Aquests Artefactes formen part de la programació expandida de l'espectale Devoris causa, que es pot veure el 16 i 17 de gener al Teatre L'Artesà. Sala petita.

 

També us pot interessar...

Carmina Burana

24 abril , 20:00 h

El cor del Gran Teatre del Liceu presenta aquesta versió de la famosa obra de Carl Orff, que posa en primer pla la seva energia i espectacularitat, però amb una proximitat que convida a viure-la d’una manera diferent.

Entre el cel i la terra

26 abril , 18:00 h

Un espectacle de circ amb 12 acròbates de diferents nacionalitats i edats, units per una mateixa cerca: la simplicitat essencial que batega en tot allò que passa entre el cel i la terra.

Festival XLV Aniversari Casa de Aragón

01 maig , 12:00 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer

Comprar entrades