39è Festival Popular Andaluz

05 octubre , 18:00 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 3 h 30'
    • Serveis:

Últimes Localitats

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Entrada

Preu Activitat gratuïta

Cal descarregar-se l'entrada.

Direcció María Gamero Garrido
Cantant Rocío Belen
Grups de ball Al-Andalus, Azahar, Nuevo Amanecer i Lunares
Cor rociero Flor y Jara

39è Festival Popular Andaluz

Casa de Andalucía

Com cada any, la Casa de Andalucía organitza aquest festival que té per objectiu apropar la cultura andalusa a la ciutat del Prat de Llobregat.

Sota la direcció de María Gamero Garrido, presidenta de l'associació, es presenta un programa molt variat, amb Rocío Belén al cante i els grups de ball Al-Andalus, Azahar, Nuevo Amanecer i Lunares. L'encarregat de tancar la vetllada és el Grupo Rociero Flor y Jara.
 

També us pot interessar...

Festival del Pilar de Jotes Aragoneses 2026

16 octubre , 19:30 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dramatis Club: Desitjos que maquinen/màquines que desitgen

19 octubre , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Comprar entrades