L’esternut i altres històries

19 novembre , 20:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 60 minuts

Últimes Localitats

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, comptant amb la direcció de Marc Martín

Entrada

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50€)

Preu 12,5 €     Anticipada 8,5 €

Tarifa Joves.Prat 5 € (és necessari presentar DNI)

Direcció Marc Martín

Ajudant de Direcció Sílvia Sabaté

Intèrprets Adeli Miralles, Ana Luengo, Ana Martínez, Anna Mitjans, Anna Rosa Gessé, Cristina Najarro, Cristina Riera, Jose Domínguez, Jose Segurado, Juli Mitjans, Lía Pérez, Lídia Fortuny, Leni Ortiz, Marina Mora, Mª José Ibáñez, Mercè Meroño, Rocío Quesada, Sheila Fernández i Yolanda Doménech

Disseny de llums Xavier Costas i Paula Costas

Assistència a la direcció Vanessa Vigil

Una producció de Teatre Kaddish

L’esternut i altres històries

Direcció Marc Martín

L’esternut i altres històries són un recull de petites històries hilarants, que exposen les debilitats i les ineptituds dels seus personatges, a vegades ridículs, però també tendres, extravagants o innocents.

Es tracta d’històries atemporals, que mostren els anhels i les contradiccions dels éssers humans, exposats a la veritat de la condició humana, sota l’amplificador filtre de la comèdia. Tot i que hi ha un fil conductor que les uneix, cada escena explica la seva pròpia història, on el comportament dels personatges i la resolució de la mateixa no són ni típics ni previsibles. Cada peça explora diferents cares de l’humor, des de l’humor cruel i despietat fins a l’humor dramàtic, passant per la fina ironia.

Amb aquesta obra, L'Artesà acull un any més la creació col·lectiva de Teatre Kaddish, un centre de creació, programació i formació en les arts escèniques, obert a nous creadors, de caràcter interdisciplinar, que col·labora amb artistes de totes les arts al Prat de Llobregat.

També us pot interessar...

40è Festival Popular Andaluz

08 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Natural Order of Things

09 novembre , 18:00 h

GN|MC tornen a L’Artesà amb el seu espectacle tant premiat enguany, una reflexió sobre els fenòmens naturals com una necessitat de comprendre l’univers que ens envolta.

Dijous Teatre

L'A x L]: Perdón

13 novembre , 20:00 h

Cors, desitjos, dolor, fum, techno... amor i odi a la dansa en aquesta proposta d'una companyia que promou el moviment, l'humor i l'agitació social per a una programació molt especial de L'Artesà en col·laboració amb La Capsa.

Comprar entrades