Programació familiar

08 maig , 12:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 40 minuts

Últimes Localitats

Dansa i arts plàstiques per gaudir en família d’un espectacle sobre el poder de la creativitat i la imaginació.

Entrada

Preu 6,5 €       Anticipada 5 €

(despeses de gestió incloses)

Intèrprets Melisa Usina i Laia Sorribes

Idea i direcció Joan Santacreu

Direcció coreogràfica Baldo Ruiz

Assessorament de moviment Cristina Fernández

Dramatúrgia i assistent de direcció Paula Llorens

Composició musical Damián Sánchez

Vestuari Joan Miquel Reig

Realització vestuari Blancatela

Tècnica corporal Pau Bachero                 

Audiovisuals Bea Herráiz i VirtualArt

Disseny llums Ximo Olcina

Tècnic Andrés Roses

Producció Loles Peris i Elena Villagrasa

Producció executiva Maduixa Teatre SL

Companyia resident Ajuntament de Sueca

Amb el suport de Institut Valencià de Cultura i Festival GREC Barcelona

Cia. Maduixa 

Les nostres protagonistes viuen en un lloc envoltat de terra i pobresa. Treballen i treballen al camp sense descans, però per tal de sobreviure, han convertit la seua feina en joc, i és que… és impossible prohibir-li a un xiquet que jugue.

Aquest espectacle parla sobre el poder de la creativitat i la imaginació com a forma d’evasió davant la crueltat i la duresa de la vida.

LÙ que significa camí en xinés tradicional, combina la dansa, l’enginy i l’audiovisual. Amb aquest projecte volem apostar per un espectacle íntim carregat d’imatges poètiques i sentiments. Una producció especial amb la qual volem celebrar els 15 anys de companyia.

Edat recomanada: a partir de 5 anys

També us pot interessar...

Tu em vas prometre una història d’amor

28 setembre , 19:00 h

Una comèdia sobre la possibilitat (o la impossibilitat) d'escriure històries d'amor en el segle XXI, escrita per Helena Tornero i protagonitzada, entre d’altres, pel pratenc Fermí Delfa.

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Festival del Pilar de Jotes aragoneses

19 octubre , 12:00 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure nèixer.

Comprar entrades