Programació familiar

Polzet

28 novembre , 12:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 50 minuts
    • Serveis:

Últimes Localitats

Nova versió d'una història clàssica sobre un nen menut i els seus germans abandonats al bosc, pensada per a tota la família

Entrada

Preu 6 €       Anticipada 4,5 €

Autor Iñaki Rikarte

Intèrprets Jesús Agelet i Ramon Molins

Traductora Anna Manso

Música Iñaki Salvador

Espai Escènic Ikerne Gimenez

Vestuari Ikerne Gimenez

Il·luminació Esteban Salazar

Arranjaments vestuari Olga Cuito

Adaptació escenografia Joan Pena

Assistent de direcció Albert Garcia

Ajudant de direcció Tomás Fernández

Administració Pili Espada

Coordinació i logística Begonya Ferrer

Producció executiva Txell Burgués

Comunicació ZUM-ZUM TEATRE

Disseny publicitat 78 Estudi Plural

Comissariat i acompanyament artístic Margarida Troguet

Direcció Tècnica Sergio Sisques

Direcció Iñaki Rikarte

Polzet

Iñaki Rikarte. Cia. ZUM-ZUM Teatre

Són molts els temes que Perrault aborda amb aquest conte; la relació entre el bé i el mal, la generositat, la bondat, i sens dubte, el tema principal en la nostra versió: l’abandonament, perquè Polzet es contextualitza en una situació que estableix paral·lelismes molts clars i molt crus amb la societat actual.

Qui busqui el Polzet de Perrault trobarà el que busca, com també ho farà qui desitgi trobar una visió nova i estimulant. Divertida per als nens i nenes i commovedora per als adults (o al contrari), presentem el conte a través de la relació d’un fill amb el seu pare. I és per això que aquest és un espectacle especialment ideat per a pares i fills, per a mares i filles (feu les combinacions que vulgueu). Segons diuen, els contes es van inventar per dormir els nens i despertar els adults, però …i si els pares fossin els nens i els fills els adults?

Edat recomanada: a partir de 5 anys

També us pot interessar...

Ai! La misèria ens farà feliços

22 febrer , 18:00 h

Pere Arquillué, Joan Carreras, Daniela Brown i Laura Conejero en una comèdia filosòfica amb actors, robots i unes peces de Calderón de la Barca pel mig, sobre el futur de la humanitat, cada vegada més deshumanitzada.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

24 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Cau

26 febrer , 20:00 h

Espectacle amb una escenografia immersiva impactant que, a través del llenguatge corporal i el teatre visual, contraposa el món lliure de la infantesa amb la pèrdua de valors i creences del món adult.

Comprar entrades