Espectacle familiar: Só, de Xampatito Pato

25 setembre , 17:30 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 50 min

Últimes Localitats

El malabarista gallec Jesús Velasco presenta una peça que és fruit de la recerca en una tècnica no massa estesa i menys com a punt de partida de tot un espectacle: els “cigar boxes” o malabars amb caixes.

Entrada

Gratuït

Repartiment Jesús Velasco Otero

Direcció Arturo Cobas i Jesús Velasco

Vestuari Alicia Tojo

Escenografia Cruz Velasco Pajares i Jesús Velasco

Fotografia Leticia Mariño Vázquez

Disseny d’il·luminació Flavia Mayans De la Morena

Disseny gràfic Brer Ballesteros

Un personatge obsessiu, quadriculat i meticulós. Un ésser únic en la seva espècie envoltat d'un sense fi de caixes que escapen al seu control i amb les quals juga per donar forma al seu món.

Del caos sorgeix un univers delirant on inventa el riure, creant una bogeria còmica i transformant-se en un nou ésser amb una nova figura.

El malabarista gallec Jesús Velasco presenta una peça que és fruit de la recerca en una tècnica no massa estesa i menys com a punt de partida de tot un espectacle: els “cigar boxes” o malabars amb caixes.

Així, encara que l'obra conté malabars i manipulació amb altres elements, com pilotes o pilotes de rebot, seran aquestes caixes les que aportin una estètica, un fil conductor i un ambient a l'espectacle.

També us pot interessar...

Room, Room

08 maig , 20:00 h

Mostra final de l'espai de creació jove de L'Escola d'Arts en Viu i L'Artesà

Programació familiar

Biblioteca de la curiositat infinita

10 maig , 17:00 h

La nova proposta de la creadora Marga Socias ens convida a un indret màgic on els llibres es converteixen en portals cap a mons poètics i fantàstics que esperen ser descoberts.

L@s Chirigotaur@s

10 maig , 18:00 h

L@s Chirigotaur@s neixen dins del paraigües de l'associació pratenca Los Benitauros. 

Comprar entrades