Programació familiar

Jungla

03 gener , 12:00 h
Preu: 6 € Anticipada: 4,5 € Entrades a la venda a partir de dimarts 1 de desembre, a les 17 h

  • Idioma: Sense Paraules
  • Duració: 35 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

El colectivo Big Bouncers ens transporta a la jungla de les formes, els colors i el moviment

Entrada

Preu: 6 € Anticipada: 4,5 €

Entrades a la venda a partir de dimarts 1 de desembre, a les 17 h

Direcció Big Bouncers

Creació Anna Rubirola, Cecilia Colacrai , Mireia de Querol, Ursa Sekirnik

Interpretació Anna Rubirola, Cecilia Colacrai , Ursa Sekirnik/ Mireia de Querol

Espai sonor i música original Oriol Roca

Espai escènic Maria Alejandre

Disseny d’il·luminació Joana Serra

Tècnica d’Il·luminació Joana Serra/Anna Boix

Disseny de vestuari Big Bouncers i Maria Alejandre

Foto i vídeo Tristán Pérez-Martin

Producció Anna Bohigas

Agraïments: Nona López

JUNGLA, Big Bouncers

Jungla proposa un viatge per un ecosistema on poden aparèixer tot tipus d’éssers, formes, colors i sons. Un espai que dóna cabuda al més petit i també al més gran. Un espai on conviuen diferents cossos amb comportaments sorprenents. Cossos que es camuflen, brillen, floten, reboten, s’estiren i es transformen constantment. Un espai no explorat, on la sorpresa i la màgia poden donar-se en qualsevol moment i on tots els elements estan en continu moviment.

Coproducció: Mercat de les Flors
Amb la col·laboració de: Festival El Més Petit de Tots, La Caldera centre de creació de dansa i arts escèniques, La Poderosa, La Visiva
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya
Projecte dins del marc de col·laboració entre el Bærum Kulturhus (Noruega) i el Mercat de les Flors.

 

Edat recomanada: de 2 a 5 anys

També us pot interessar...

Vetllada de Nadal Esplai Sant Pere i Sant Pau

13 desembre , 17:30 h

L’Esplai Sant Pere i Sant Pau és un esplai vinculat a la parròquia de Sant Pere i Sant Pau, que treballa amb infants i jovent des del compromís i l’educació en el camp del lleure.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio

16 desembre , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Comprar entrades