Recreativos Federico. Visita guiada a la instal•lació

20 desembre , 20:00 h

Llista d’espera

Visita guiada a la instal·lació lorquiana d'Alex Peña amb el DRAMATIS Albert Boronat

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

Trobada amb el DRAMATIS Albert Boronat al voltant de l'univers de Federico García Lorca i la instal·lació artística d'Alex Peña "Recreativos Federico". Una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense perjudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

DM 3 DES > 19.30 h Obertura i presentació de la instal·lació artística
DV 13 DES > 19 h Altres visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades