Maig en dansa 2019

Molar

04 maig , 17:00 h

MOLAR és un solo de dansa que ens parla sobre la felicitat i sobre la seva personificació, sobre aquelles imatges estereotipades que relacionem directament amb estats d’eufòria i de benestar.

Un treball de: Quim Bigas Bassart

Assistència de moviment: Søren Linding Urup

Reconeixement: Diego Gil Tizzoni

Veu: Toni Nieva, Raquel Tomàs, Cristina Hernández Cruz i Javier Cuevas

Vídeos Quim Bigas (font: Youtube)

Tècnica: Joana Serra

Producció: Anna Bohigas Gestió: SMartI

El catalitzador d’aquesta proposta és la felicitat entesa com a allò que representem i que té normes de comportament consensuades. MOLAR és un solo de dansa que ens parla sobre la felicitat i sobre la seva personificació, sobre aquelles imatges estereotipades que relacionem directament amb estats d’eufòria i de benestar.

“...llavors comença moure's, córrer i ballar entre la multitud (la gent, sí, és convertida en multitud quan ell els toca), fent que la seva energia creixi i s'escampi com les ones d'una pedra llençada a l'aigua”. Bàrbara Raubert

Espectacle per a tots els públics, adscrit dins el cicle Maig en dansa

També us pot interessar...

Dijous Teatre

El demà d'ahir

22 octubre , 20:00 h

La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.

Què és això de les arts en viu. Amb Oriol Puig Taulé

23 octubre , 18:00 h

Comença una nova edició del cicle amb Oriol Puig Taulé, adreçat a amants de les arts escèniques de la ciutat

Taller "Els secrets del temps" amb la companyia de circ "eia"

25 octubre , 11:00 h

La cia EIA presenta un taller per a explorar conjuntament la temàtica del temps que passa, i com afrontar els canvis que provoca, experimentant les vivències de diferents generacions.

Comprar entrades