Una història real

24 maig , 18:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 h i 30 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un adolescent que se sent desemparat i incomprès. Un pare absorbit per la seva professió. Un dol per gestionar.

Entrada

Preu: 15 € Anticipada: 10 €

Autor i director: Pau Miró

Intèrprets Julio Manrique, Nil Cardoner, Mireia Aixalà i Tilda Espluga                   

Escenografia Enric Planas

Vestuari Berta Riera

Ajudanta de direcció Tilda Espluga

Direcció de producció Maite Pijuan

Cap de producció Marina Vilardell

Producció executiva Maria Muntané

Oficina tècnica David Ruiz

Màrqueting i comunicació Publispec

Disseny gràfic Santi&Kco

Reportatge fotogràfic David Ruano

Producció La Villarroel

ACTIVITAT CANCEL·LADA

UNA HISTÒRIA REAL, de Pau Miró. Amb Julio Manrique

Gestionar un dol no és gens fàcil. Però fer net és una necessitat, una teràpia beneficiosa per a l’ànima per poder tirar endavant. Cada persona troba la seva manera de portar-la a terme, alguns ho aconsegueixen sols i d’altres necessiten una petita ajuda externa. Però què passa quan els buits emocionals i educatius fan que un jove busqui refugi desesperadament? Què pot portar un jove de família progressista a coquetejar amb l’ultra dreta supremacista? És la por? La solitud? O la manca de referents sòlids?

Un adolescent que se sent desemparat i incomprès. Un pare absorbit per la seva professió. Un dol per gestionar. Una novel·la pendent de ser publicada. Una butaca atrotinada, plena de records, al bell mig del menjador. Un secret que pot acabar amb tot. I a l’exterior, el món no sembla anar millor: el discurs de la por agafa força, les esquerdes del pensament progressista són cada vegada més grans, l’individualisme ferotge impera. La clau és la supervivència.

També us pot interessar...

Conferència actuada sobre “1936”, una obra sobre la Guerra Civil

02 desembre , 12:00 h

En el context de l’itinerari sobre Memòria Històrica per a Batxillerat de Camins Vius de L’Artesà i l’Arxiu Municipal del Prat de Llobregat, obrim a tothom les portes d’aquesta conferència pensada per a explicar la Guerra Civil Espanyola

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades