INDISCIPLINATS

Postfunció i sessió de Dj amb Ona

25 novembre , 23:30 h

Com a part d'Indisciplinats, tindrà lloc una proposta conjunta amb La Capsa, amb una sessió de DJ després de "Toná". Serà amb la dj i productora pratenca Ona, amb una sessió que combinarà ritmes contundents onírics, trancey-house, breakbeat, bleeps i àcid dels 90 i 2000.

Ona és productora i DJ del Prat de Llobregat. Neix a una família de músics i després de catorze anys de violí i estudis musicals troba la inspiració i el refugi a la música electrònica. Ona busca amb cada sessió despertar la sensibilitat al ball a través de la fusió i curació de ritmes contundents onírics, trancey-house, breakbeat, bleeps i àcid dels 90 i 2000. Viu en una constant recerca de noves experiències sensorials i veu la música influenciada pel seu estat anímic, viatjant a les diferents dimensions que la diversitat musical proposa. 

 

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Univers. Dispositiu de joc

19 maig , 17:30 h

Una experiència sensorial per a la primera infància plena de poesia visual, per apropar-se a la recerca amb les escoles bressol desenvolupada a Camins Vius.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Univers. Dispositiu de joc

21 maig , 17:30 h

Una experiència sensorial per a la primera infància plena de poesia visual, per apropar-se a la recerca amb les escoles bressol desenvolupada a Camins Vius.

La ópera de los tres centavos

30 maig , 20:00 h

Amb una posada en escena grotesca, personatges cínics i música que desarma qualsevol intent de sentimentalisme, aquesta versió de l’obra de Brecht ens submergeix en un món on tots juguen brut per a guanyar.

Comprar entrades