Programació Expandida

Post-funció entorn a "Estado Vegetal"

20 octubre , 21:30 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 hora

Post-funció de l'espectacle de Manuela Infante, com a parti de Programació Expandida

Entrada

Accés lliure.

Després de la funció d'Estado Vegetal, el creador escènic i dramaturg Albert Boronat reflexionarà amb el públic al voltant de l'univers artístic de Manuela Infante, obrint-nos al debat filosòfic a la que ens convida la seva obra, posant èmfasis en com es transforma, també, la pràctica artística en un món en el qual potser necessita no situar-nos en el centre de la qüestió.

Albert Boronat forma part del Teatre Artesà com a dramaturgista, una figura còmplice per aproximar-nos a la creació contemporània. 

Aquesta activitat forma part de la Programació Expandida de l'espectacle Estado Vegetal de Manuela Infante, que tindrà lloc dijous 20 d'octubre a les 20h a la Sala Gran del Teatre L'Artesà.

També us pot interessar...

Els fills

10 abril , 20:00 h

La Brutal ens presenta un drama íntim i punyent escrit per Lucy Kirkwood sobre el deute generacional, la responsabilitat ètica i el món que deixarem als nostres fills, i les possibilitats de reescriure el futur.

Dijous Teatre

Idiòfona

16 abril , 20:00 h

Un diàleg entre l’home i la matèria durant el qual es construeix una gran instal·lació sonora en l’espai públic amb la participació del públic. Una artesania escènica del moviment i de la manipulació d’objectes. Un treball col·laboratiu convertit en una mena de ritual ancestral.

Programació familiar

Loo

19 abril , 10:30 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Comprar entrades