Programació Expandida

Post-funció entorn a "Estado Vegetal"

20 octubre , 21:30 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 hora

Post-funció de l'espectacle de Manuela Infante, com a parti de Programació Expandida

Entrada

Accés lliure.

Després de la funció d'Estado Vegetal, el creador escènic i dramaturg Albert Boronat reflexionarà amb el públic al voltant de l'univers artístic de Manuela Infante, obrint-nos al debat filosòfic a la que ens convida la seva obra, posant èmfasis en com es transforma, també, la pràctica artística en un món en el qual potser necessita no situar-nos en el centre de la qüestió.

Albert Boronat forma part del Teatre Artesà com a dramaturgista, una figura còmplice per aproximar-nos a la creació contemporània. 

Aquesta activitat forma part de la Programació Expandida de l'espectacle Estado Vegetal de Manuela Infante, que tindrà lloc dijous 20 d'octubre a les 20h a la Sala Gran del Teatre L'Artesà.

També us pot interessar...

Vientos del pueblo

06 març , 20:00 h

Un espectacle de Pep Tosar que ret homenatge a la vida i l’obra de Miguel Hernández, poeta d’una intensitat i compromís excepcionals que ens convida a redescobrir la humanitat profunda d’aquest artista necessari.

Visita guiada a L'Artesà

12 març , 19:00 h

Visita amb l'equip del teatre pels espais de L'Artesà

Programació familiar

COSA. Intervenir un cuerpo

15 març , 12:00 h

Una peça de dansa molt especial que juga amb la mirada, la il·lusió i els objectes per fer-nos dubtar del que veiem i del que és real a escena.

Comprar entrades