Dijous Teatre

Ocaña, reina de las Ramblas

22 octubre , 20:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 1 h
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un repàs pels capítols més importants de la seva esbojarrada vida i també de la seva tràgica mort. Ocaña reneix per la força de la cobla.

Entrada

Preu: 12 € Anticipada: 8 €

Autoria i direcció Marc Rosich

Direcció musical, arranjaments i composició Marc Sambola

Intèrprets Joan Vázquez (actor y cantante) i Marc Sambola (guitarra)

Il·luminació Sylvia Kuchinow

Vestuari Joana Martí

Caracterització Txus González

Moviment Roberto G. Alonso

OCAÑA, REINA DE LAS RAMBLAS, Marc Rosich i Marc Sambola

Ocaña, performer i activista transgressor, icona de la resistència creativa i underground de Barcelona durant els últims anys de la dictadura franquista, va morir tràgicament el 1983, en una cercavila al seu poble natal de Cantillana. El que la disfressa de sol que vestia, i que ell mateix havia confeccionat, es va encendre i li va provocar cremades mortals per tot el cos.Precursor de tota una manera de viure i d'entendre el món, torna a Barcelona per explicar de nou la seva història. De la mà de l'actor i cantant Joan Vázquez i de la guitarra de Marc Sambola, rendim homenatge a Ocaña en un recital teatralitzat a ritme de cobla.

També us pot interessar...

La Moderna

Ara que estem totes juntes

14 desembre , 20:00 h

Una nova proposta de Teatre Kaddish, en aquesta ocasió amb direcció i dramatúrgia de Guillem Gefaell, que es pregunta quin paper té la comunitat en el nostre temps.

La Moderna

Ara que estem totes juntes

15 desembre , 20:00 h

Una nova proposta de Teatre Kaddish, en aquesta ocasió amb direcció i dramatúrgia de Guillem Gefaell, que es pregunta quin paper té la comunitat en el nostre temps.

Vetllada de Nadal Esplai Sant Pere i Sant Pau

16 desembre , 17:30 h

Vetllada nadalenca de l'esplai Sant Pere i Sant Pau

Comprar entrades