Malnascuts

MALNASCUTS.PRT Xerrada informativa

03 desembre , 19:00 h

  • Duració: 50 min
    • Serveis:

Xerrada informativa sobre la convocatòria oberta de MALNASCUTS.PRT 2020

Entrada

Entrada lliure

Vols conèixer el projecte MALNASCUTS.PRT? Tens alguna pregunta a fer sobre la convocatòria oberta d'enguany? Vols fer un petit tast?  

Vine a conèixer  el laboratori d'experimentació escènica creat perquè joves de 16 a 30 anys, professional i no professional puguin experimentar en qualsevol àmbit de les arts escèniques. L'objectiu és generar un espai de risc i descoberta de noves possibilitats d’expressió de les Arts en Viu.

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

19 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

La Moderna

Quotidian Records presenta Potaje

20 febrer , 20:00 h

“Potaje” és una manera de compartir els relats i imatges entrellaçades amb identitats i històries, elaborant un bon puchero musical amb tocs performatius i aromes d'oralitat.

Programació familiar

Tumbalafusta

23 febrer , 12:00 h

Una proposta de teatre familiar que combina el teatre de text, el teatre d’objectes i la música en un imaginatiu viatge on intèrprets i espectadors compartiran preguntes sobre com funciona el món.

Comprar entrades