Programació familiar

Les Matinals de L'Artesà: Kaamos

26 gener , 11:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 01 h 00 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un espectacle de dansa per a tots els públics que aposta pel poder de la imaginació com a eina de transformació del món, i dels nostres cossos. Només imaginant cossos diferents podrem canviar la nostra percepció del món.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 6 D’OCTUBRE A LES 17 h

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50 €).

Preu: 6 € + 0,50 € de despeses de gestió

Anticipada: 4,50 € + 0,50 € de despeses de gestió

Més informació i condicions de les tarifes aquí.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Edat recomanada
Proposta recomanada per a infants de 8 a 12 anys.

FITXA ARTÍSTICA

Direcció: Anna Rubirola

Assistència coreogràfica: Mireia de Querol

Intèrprets: Ariadna Grau, Elena Lalucat, Vasilis Maltampes, Dory Sanchez

Música: Oriol Roca

Escenografia i disseny de llums: Judit Colomer

Vestuari: Marc Udina

Mirada externa: Magda Puig, Andreu Martínez (Cia. la Mula)

Coordinació tècnica: Álvaro Castillo

Direcció de producció: Rita Stivala

Producció logística: Maria Palma

Distribució: Caroline Giffard

Suport científic: Irene Lapuente

Fotografia i vídeo: Tristán Pérez-Martín

Una producció de: La Visiva / Anna Rubirola

Coproducció: Mercat de les Flors i Teatre Municipal de Tarragona

Amb el suport de: RocaUmbert, NunArt, Fabra i Coats, el Canal Salt i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Kaamos

Anna Rubirola

Espectacle per a tots els públics que parteix de la idea de la foscor com a contenidor des del qual hi pot emergir qualsevol cosa. La paraula Kaamos fa referència a la nit polar. Només quan és fosc podem contemplar fenòmens com les aurores boreals o imaginar éssers i mons que no existeixen. Aquesta peça aposta pel poder de la imaginació com a eina de transformació del món i dels nostres cossos, perquè només imaginant cossos diferents podrem canviar la nostra percepció del món.

La coreògrafa i intèrpret Anna Rubirola s’interessa per les pràctiques de creació en què el cos actua com a motor i detonant i en com aquest cos entra en diàleg amb altres elements. Actualment forma part del col·lectiu Big Bouncers i del Group LaBolsa amb Thomas Hauert. A banda de les seves creacions, ha col·laborat com a coreògrafa amb artistes com Pere Faura, João Lima o Maria Montseny, i ha treballat com a intèrpret amb Àlex Rigola, Erre que Erre o Sol Picó, entre molts d’altres.

© Crèdit fotografia: Tristán Pérez-Martín

A partir de propostes artístiques que configuren el projecte Camins Vius, des del Teatre volem reforçar el diàleg educació-cultura-comunitat, tan present al Prat. Les Matinals de L’Artesà obre a la ciutat una nova oferta de qualitat. Genera noves oportunitats. Et brinda un nou espai de trobada, de participació social. Els diferents marcs de vida de la ciutadania ens conviden a buscar noves oportunitats que dialoguin amb l’exhibició convencional i atenguin la seva demanda, convençudes dels beneficis que aporta la vivència activa de les arts.

També us pot interessar...

Festival del Pilar de Jotes Aragoneses 2026

16 octubre , 19:30 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dramatis Club: Desitjos que maquinen/màquines que desitgen

19 octubre , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Comprar entrades