Programació familiar

L'A x L]: Thauma

16 novembre , 20:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 55 min

Últimes Localitats

Aquesta companyia, acostumada a treballar amb els objectes quotidians, presenta a L'Artesà dues creacions sobre la percepció, la seva alteració i el joc, amb la seva mirada tan imaginativa i única. Amb 'Thauma' ens submergiran, amb el seu joc poètic, en un cap meravellat.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 7 D’OCTUBRE A LES 17H 

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50€)

Preu 5 €  + 0’50€ de despeses de gestió

Abonament 10 €

Amb l'abonament per a aquest cicle conjunt de programació L'Artesà - La Capsa podràs gaudir de les quatre propostes de pagament per un preu únic de 10€. Els espectacles inclosos són: Perdón, Manual per a éssers vius, Thauma i Maestro Espada.

 

ESPECTACLE RECOMANAT A PARTIR DELS 12 ANYS (Secundària, Batxillerat i Cicles formatius)

Creació i direcció: Magda Puig Torres i Andreu Martinez Costa
Mentoria internacional: Dimitris Papaioannou
Dramaturgista: Jorge Gallardo
Intèrprets: Sarah Anglada, Juan Carlos Panduro i Erol Ileri Llordella
Disseny de so: Marc Naya
Disseny de vestuari: Nídia Tusal
Disseny de llums: Tony Ubach
Disseny d’escenografia: Victor Peralta
Enginyer d’artefactes: Pepo Carreras
Construcció d’objectes: Andreu Martínez i Magda Puig
Producció: Oriol Escursell
Coproducció: Teatre Lliure, Nilak
Fotografies: Sílvia Poch
Amb el suport de: Figurteatret Nordland, Ivam Cada Alcoi, Museu de la Música de Barcelona, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Díptic La Mula: Thauma (un poema escènic)

La Mula

 

Aquesta companyia, acostumada a treballar amb els objectes quotidians, presenta a L'Artesà dues creacions sobre la percepció, la seva alteració i el joc, amb la seva mirada tan imaginativa i única. Un diptic pensat per a que tant adults com infants a partir dels 10 anys viatgin amb l'imaginació.

Thauma és un viatge per un cap meravellat. Funciona com un joc poètic, en el que es confonen dalt i baix, fons i figura, allò gran i allò petit, creant diferents maneres de veure el mateix. Segueix els codis de la novel·la gràfica i el teatre d’objectes, proposant un paisatge que va obrint-se, desvetllant el seu interior.

Thauma és un poema escènic centrat en la capacitat de meravellar-nos i quedar-nos suspesos en un terreny poètic que no té ni finalitat, ni conclusió, ni tancament. Thauma apel·la a l’humor, a la bellesa, al misteri i a allò inesperat, a un asombro que no formula pensament, però que pot ser la llavor del pensar mateix.

 

© Crèdit imatge: Sílvia Poch

 

A més, aquest és un espectacle en col·laboració amb l’IF Barcelona, plataforma internacional de recerca, producció i mostra d'arts escèniques vinculades al teatre visual, d'objectes i titelles, que tindrà lloc de l'1 al 30 de novembre de 2025. 

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades