Els equipaments d’Arts en Viu del Prat han estat treballant durant el confinament per poder reprogramar els espectacles ajornats a causa de la COVID-19. No obstant, la incertesa sobre la tornada al seu normal funcionament ha fet prioritària la devolució de les entrades dels espectacles i concerts del Teatre L'Artesà, La Capsa i el Cèntric Espai Cultural suspesos entre el 14 de març i el 30 de juny.
La gestió de la devolució es durà a terme de la següent manera:
Per Internet. Per a les entrades comprades per Internet, ja sigui des de la pàgina web elprat.cat o teatrelartesa.cat, la devolució serà automàtica i s'ha fet efectiva des del 8 de juny al compte vinculat a la targeta amb què es va realitzar el pagament.
Xec Regal. Si s’ha efectuat el pagament amb Xec Regal es tornarà l'import al val Regala Arts en Viu, ampliant-ne el termini de caducitat perquè es pugui fer servir més endavant.
Compra presencial. Pel que fa a les entrades que es van comprar presencialment a les taquilles dels equipaments, s’està estudiant la modalitat més ràpida, efectiva i segura de tramitar la devolució. La informació sobre les modalitats de reemborsament de les entrades comprades a taquilla serà disponible a les pàgines web i les xarxes socials dels equipaments i es farà arribar directament al correu electrònic dels compradors registrats.
Es manté obert un servei de consulta per correu electrònic a teatrelartesa@elprat.cat o bé trucant al telèfon 934 794 506 de dilluns a divendres, de 9 a 13.30 h.
#AlPratEnsCuidem