Molt bona rebuda de la programació de la propera temporada del Teatre L’Artesà

Només en la primera setmana s’han venut un total de 3.623 entrades

El passat dimarts 17 de gener el Teatre L’Artesà va posar a la venda la nova temporada de propostes que tindran lloc entre febrer i juny amb una gran acollida per part del públic. En la primera setmana de venda d’entrades s’han adquirit un total de 3.623 entrades, de les quals 3310 es van vendre només en les primeres 24 hores de venda.

La resposta ha estat tal que, d’aquestes entrades adquirides el primer dia de venda, un 84% (2.771 localitats) van ser adquirides al llarg de la primera hora. Això representa un 53% (1.142 entrades) més que la temporada passada en les primeres 24 hores.

El 90% de les localitats adquirides ho han estat a través de la plataforma de venda online. Pel que fa als dispositius de venda presencial, destinats especialment a aquelles persones afectades per escletxa digital, la venda es distribueix de manera igualitària entre la taquilla del Teatre L’Artesà i el Cèntric Espai Cultural, a més de comptar amb el servei de venda presencial al Centre Cívic Jardins de la Pau.

També cal destacar que el 73% de la compra ha estat realitzada per gent de la ciutat i es distribueix entre prop de 650 compradors i compradores. Menys d’un 4% d’aquestes persones han adquirit entrada només per una persona i un espectacle, un detall que indica la implicació de la ciutadania amb la programació del Teatre L’Artesà, assistint a dos o més esdeveniments de la temporada.

L’ocupació global de l’aforament posat a la venda per a tota la temporada ha estat del 54%. En aquest sentit també és significatiu el fet que entre les propostes més arriscades del cicle Dijous Teatre, creades des de lògiques de noves dramatúrgies, l’ocupació només en aquesta primera setmana ha estat de més del 70% de l’aforament disponible. De la mateixa manera, han tingut molt bona resposta les propostes locals que formen part del programa de suport a la creació de L’Artesà La Moderna, amb prop del 40% de les entrades venudes.

Aquest inici de venda ha fet palès també la consolidació de la tarifa Joves.Prat, dirigida a joves d’entre 12 i 25 anys a un preu reduït de 5 € per espectacle d’arts en viu. Al llarg d’aquesta primera setmana de venda, s'han adquirit un total de 117 entrades amb aquesta tarifa, un total de 70 entrades més respecte a la temporada passada, quan es va posar en marxa la tarifa.

 

Noticies relacionades

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

10 octubre, 08:45h

El dimarts 7 d’octubre a les 17 h es va obrir la venda d’entrades per a la nova temporada del Teatre L’Artesà (octubre 2025 – febrer 2026) i la resposta del públic ha tornat a ser molt notable: 3.115 entrades venudes en...


Una temporada familiar pensada per créixer amb els infants

06 octubre, 08:00h

El Teatre L’Artesà estrena una nova temporada familiar que acompanya totes les etapes de la infància i ajuda les famílies a triar la proposta més adequada per a cada edat. El cicle d’accions i propostes per a tots els públics us convida al llarg de l’an...


Al novembre L'Artesà i La Capsa s'uneixen per oferir una programació especial

02 octubre, 08:00h

Aquesta tardor L’Artesà i La Capsa tornen a oferir una programació conjunta amb un marcat caràcter contemporani i trencador, que excedeixi els discursos i les disciplines. L'Artesà x La Capsa i La Capsa x L'Artesà, aq...


Comprar entrades